Reklama
Polityka_blog_top_bill_desktop
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot1
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot2
Zapraszam do tańca. Blog Joanny Brych - Blog Joanny Brych Zapraszam do tańca. Blog Joanny Brych - Blog Joanny Brych Zapraszam do tańca. Blog Joanny Brych - Blog Joanny Brych

29.01.2019
wtorek

W lutym – na żywo i małym ekranie

29 stycznia 2019, wtorek,

1 lutego

IX SYMFONIA wg Maurice’a Béjarta, Béjart Ballet Lausanne i Tokyo Ballet, mezzo.tv

Choreografia: Maurice Béjart
Muzyka: Ludwig van Beethoven

1 i 14 lutego

ROMEO I JULIA, Staatsballett Berlin, Deutsche Oper Berlin

Choreografia: John Cranko
Muzyka: Sergiusz Prokofiew

Hardly any other subject has been adapted as often for the dance stage as William Shakespeare’s Romeo and Juliet. One of the most performed adaptations for dance is by John Cranko. His version, which he created for the Stuttgart Ballet in 1962, has gone down in ballet history. And not without reason: John Cranko and his dancers – he is famous for that – have always gone in search of the depiction of true feelings. He did not shun emotions and did everything to write them directly into his choreographies

www.staatsballett-berlin.de

3-26 lutego

ZŁOTY WIEK, Balet Bolszoj, Mezzo Live HD

Choreografia: Jurij Grigorowicz
Muzyka: Dmitrij Szostakowicz

3-26 lutego

COPPELIA, Balet Bolszoj, Mezzo Live HD

Choreografia: Siergiej Wichariew
Muzyka: Léo Delibes

Margarita Szrainer ma idealne warunki do wykonywania roli Swanildy – jest dziewczęca, naturalna, z wdziękiem pokonuje trudności techniczne, którymi naszpikowana jest choreografia i świetnie sobie radzi z zadaniami aktorskimi.

„Dziewczyna o szklanych oczach”, POLITYKA nr 28 (3168)
„Balet nie tylko dla dorosłych” 

Spektakl zarejestrowano 10 czerwca 2018 r. w Teatrze Bolszoj w Moskwie.

2 i 9 lutego

BAJADERA, Staatsballett Berlin, Staatsoper Unter Den Linden

Choreografia: Aleksiej Ratmański na podstawie oryginalnej choreografii Mariusa Petipa
Muzyka: Ludwig Minkus

6 lutego

THE PYGMALION EFFECT, Teatr Baletu Borisa Ejfmana, PREMIERA w Teatrze Aleksandryjskim w Sankt Petersburgu

Choreografia: Boris Ejfman
Muzyka: Johann Strauss, Jr.
Scenografia: Zinoviy Margolin
Kostiumy: Olga Shaishmelashvil
Reżyseria światła: Aleksandr Siwajew, Boris Ejfman

8 lutego

YAROSLAVNA. THE ECLIPSE, Balet Teatru Maryjskiego, mezzo.tv

Choreografia: Władimir Warnawa
Muzyka: Boris Tiszenko

Spektakl zarejestrowano 1 lipca 2017 r. w Teatrze Maryjskim w Sankt Petersburgu. Na afiszu teatru – 28 lutego.

8 i 9 lutego

DON KICHOT, Teatr Wielki w Łodzi

Choreografia: Aleksander Polubentsev z wykorzystaniem choreografii Mariusa Petipy i Aleksandra Gorskiego
Muzyka: Ludwig Minkus

8, 18 i 25 lutego

FONTANNA BACHCZYSARAJU, Balet Teatru Maryjskiego, mezzo.tv

Choreografia: Rostisław Zacharow
Muzyka: Boris Asafiew

Spektakl zarejestrowano 28 maja 2017 r. w Teatrze Maryjskim w Sankt Petersburgu. Na afiszu teatru – 27 lutego.

12, 18, 23 lutego

GISELLE, Balet Teatru Maryjskiego, mezzo.tv

Choreografia: Jean Coralli, Jules Perrot, Marius Petipa
Muzyka: Adolphe Adam

15 lutego

VAN DIJK | EYAL, Staatsballett Berlin, PREMIERA w Komische Oper Berlin

W programie:

DISTANT MATTER

Choreografia: Anouk van Dijk
Muzyka: Jethro Woodward
Reżyseria światła i scenografia: Paul Jackson, Anouk van Dijk, Claus de Hartog
Kostiumy: Jessica Helbach

HALF LIFE

Choreografia: Sharon Eyal i Gai Behar
Muzyka: Ori Lichtik
Kostiumy: Rebecca Hytting
Reżyseria światła: Alon Cohen

Reklama
Polityka_blog_bottom_rec_mobile
Reklama
Polityka_blog_bottom_rec_desktop